jueves, 23 de julio de 2009

o meu cu negro ten unha boca negra que canta chea de dentes brancos

o meu cu negro ten unha boca negra cun lunar áinda máis negro nos seus beizos ben grosos
e unha morea de dentes ben branquiños na súa cara ben negriña
dentes nos que tecrear coa lingua melodías feitas a bicos
aínda que cando canta non lle entendo nada de nada
nese inglés afroamericano de rastaman que ten
só penso na viaxe drogadicta que me da cando pronuncia cidades como
seattle
e estados tan sonoros coma
idaho, misouri, michigan 
ou arkansas
que él di 
árkansah 
non arkansas, non... 
árkansah 
con ese final de "cómeme enteira, non deixes raspa algunha, son peixe de carne branca pra o peixeiro negro"
árkansah
say it again, wow
árkansah ha ha 
cómeme enteira e non me deixes nunca...

beizos negros por fóra
dentes brancos por dentro
camisa negra por fóra
camiseta branca interior

5 comentarios:

. dijo...

O teu cu negro, miña raíña, é un cu afortunado ledo de estar o teu carón. O teu cu negro, deitado preto, moi preto da túa beleza, doce e eterna...


Moitos bicos Deb e "moita merda" en todolos teus proxectos. Eres a miña artista preferida, non o esquezas.

CONTRAPOETA dijo...

Contra! Lo cierto es que te va como anillo al dedo lo de ser la novia o la amante del cantante.

Me contragusta cómo contracanta el cantante. Y cómo contrasuena el conjunto.

CONTRAPOETA dijo...

Y es que toda la vida ha habido cantantes y novias de cantantes.

DEBORAH VUKUSIC dijo...

y toda la vida también hubo cantamañanas, contrapoeta. yo no llego a ser groupie, si quiera. fue una bonita historia que está dando muchos coletazos. cantante y novia de cantante. preferiría que dijeras el amante de la escriactriz. aunque la novia del cantante podría ser un bonito título.

J.eMe, feliz día da patria! voy estar ata o final do verán pola terra, en vigo. se te achegas a vigo dame un toque, sí? e quedamos e coñecémonos e arreglamos o mundo. quero ficar, cres que poderías axudarme a conseguir choio?

tournesols dijo...

qué bien pasarme por aquí y ver que te va todo tan bonito !

*