miércoles, 2 de septiembre de 2009

o ouveo do lobo...

recibo este e-mail de xoán e cumplo có meu particular ouveo... teño curso en santiago e non poderei escapar... sei que haberá máis oportunidades, sei que terá un longo percorrido. polo de agora eu só podo lamentar non asistires á estrea na Coruña nin en Vigo... grrrr! ouveo, ouveo, auuuuuuu! moita merda, compañeiros! desexaría acompañarvos neste parto porque sodes dos "mellores cerebros da miña xeración".... por certo: fantástica a tradución ao galego que se pode ler aquí: galicia hoxe. revistas das letras. este autorretrato fíxeno para darvos sorte!
Prezada amiga: reenvíoche toda esta información por se queres e podes dar a noticia no teu blog e reenviar, asemade, iste mail a todos os compañeiros escritores da zona, pois nos gustaría que tamén o concerto de Vigo fose un éxito de público. A estrea absoluta, coa participación de Manuel Rivas como escritor invitado, será o día 3 de setembro, ás 21.00 horas, no Rosalía de Castro, A Coruña, e en Vigo, coa participación de Fran Alonso, o día 4 de setembro, venres, ás 21.00 horas, no Auditorio de Caixa Nova. As estradas, a dez euros, están xa á venda no servizo de Caixa Nova -disque.
Unha forte aperta, Irmá! Xoán Abeleira (o tradutor e recitador)
.

3 comentarios:

Nino dijo...

Hola Deb,

soy Pedro Morillas, ha pasado un mes y, al estar de vacaciones no pude compartir a debido tiempo la alegría que expresaste en mi blog ante el dibujo que estoy haciendo y que, por supuesto, será tuyo tan pronto como esté terminado. Tengo una exposición planificada para el mes de noviembre en el Centro Cultural Paco Rabal, donde tengo pensado hacer un homenaje a ciertos poetas a los que agradezco de corazón sus versos, como a ti. Tengo muchas imágenes que estoy planteando aún en bocetos y que me has prestado de algún modo y que espero devolverte con ese cuadro. La idea es más o menos que un día reúna a todos en aquella exposición para que descuelguen sus propios cuadros y se los lleven. Habrá amigos, Batania, entre otros, pero no lo sabe aún. De cualquier manera, en cuanto lo tenga listo te lo haré saber y te lo puedes llevar, a cambio, eso sí, de que me lo dejes colgar en la exposición.

Gracias por Guerra de Identidad.

Un beso.

carlos salem dijo...

Todo estás muy bien, perinola. Pero... ¿cuándo coño vuelves por Madrid, eh? Te parecerá bonito dejarnos huérfanos de VUk tantas semanas...
(Como no anuncies fecha de retorno en breve, inicio recogida de firmas para tu repatriación. Y mira que soy capaz de pedir ayuda Batania e Iratxe...)

jens peter jensen silva dijo...

hola déborah, el otro día estuve en el espectáculo y me pidieron que me pusiese en contacto con ellos através de la dirección de su página web, pero debe de estar mal pq cada vez que mando algo no hay manera. Tienes alguna dirección en la que me pueda poner en contactor con Borxa o con Xoan? te lo agradecería
velpister@gmail.com
aperta